• 12-06-2017::C-twee in actie voor Kiosk Alive

    Event Creation heeft C-twee gevraagd een activitatieplan te ontwikkelen om Kiosk Alive in de markt te zetten en de kaartverkoop te stimuleren. C-twee gaat het concept laden en uitrollen. Naast een gerichte social media campagne, zullen hiervoor ook diverse offline communicatiemiddelen worden ingezet die de online uitingen versterken.


  • 12-06-2017::Recordaantal bezoekers voor Muziek op de Dommel 2017

    Muziek op de Dommel 2017 is een groot succes geworden. Maar liefst 20.000 bezoekers kwam op 2, 3 en 4 juni naar het Tu/e terrein om aan de oevers van de Dommel te genieten van schitterende optredens. C-twee mocht dit jaar de communicatie rondom het festival verzorgen en ontwikkelde een nieuw inhoudelijke en visueel concept dat zowel online als offline werd uitgerold. Met een recordaantal aan bezoekers als dankbaar resultaat.


  • 07-12-2016::Oranje-Rood TV: een grote hit

     In samenwerking met Eddy Jansen (sportverslaggever PSV-TV) en SintLucas realiseert C-twee creatieve communicatie voor HC Oranje-Rood wekelijks actuele video’s die worden gepost op Facebook en Youtube. Dit voor de hockeywereld unieke communicatiemiddel blijkt een groot succes: de video’s worden gemiddeld door 6.500 hockeyliefhebbers bekeken.


  • 05-12-2016::Unieke presentatie Philips Lighting

     Een geheel nieuwe manier van presenteren. Dat is wat C-twee creatieve communicatie gerealiseerd heeft voor Philips Lighting. Prachtige custom made tablets met een hoogwaardig scherm waarop de online versie van de lichtcatalogus beschikbaar is. Middels een speciale app hebben klanten zo altijd direct toegang tot de meest actuele gegevens. Een geweldige aanvulling op de hard copy catalogus!


  • 01-12-2016::Euro Hockey League naar Eindhoven

     Het circus van de ‘champions league’ van het hockeyen, de EHL, strijkt van 14 tot en met 17 april neer in Eindhoven bij HC Oranje-Rood. C-twee creatieve communicatie draagt in samenwerking met EHL en HC Oranje-Rood zorg voor alle communicatie-activiteiten rondom dit hockeyspektakel. Daarvoor wordt o.a. hockeyinternational en HC Oranje-Rood speler Bob de Voogd ingezet als vlogger tijdens zijn bijzondere Bob on Tour en wordt een speciale site ontwikkeld.


  • 15-10-2016::GLOW 2016

    Als trouwe ‘Vriend van GLOW’ heeft C-twee creatieve communicatie ook dit jaar weer gezorgd voor de communicatie rondom het internationale lichtfestival GLOW. Zo realiseerden we een treffend campagnebeeld, een mooie brochure waarin alle projecten beschreven staan, handige plattegronden en diverse signing zaken.


  • 29-06-2016::Kerstmis begon bij C-twee Creatieve Communicatie al vroeg

     Ook dit jaar mocht C-twee creatieve communicatie voor X-masters weer 5 brochures ontwikkelen om hun kerstpakketten onder de aandacht te brengen. Er is -naast het assortiment - in deze brochures veel aandacht besteed aan sfeer en beleving. Daarmee vormden deze brochures een prachtige aanvulling op de verschillende  verkoopsites.


  • 20-06-2016::CTMM 10 jaar in beeld

     In 2016 is CTMM (Center for Translational Molecular Medicine) gefuseerd met TI Pharma. Beide organisaties gaan verder onder de naam Lygature. Deze fusie was voor CTMM een mooie aanleiding om een overzichtsboek te laten maken van hun activiteiten in de afgelopen 10 jaar. C-twee creatieve communicatie gaf dit waardevolle document vorm en tekende voor de gehele productie.


  • 12-01-2016::C-twee ontwikkelt nieuw creatief concept Rasenberg Infra

    Afgelopen maanden is er door C-twee hard gewerkt voor Rasenberg Infra. Er is een nieuw logo en een nieuw creatief concept ontwikkeld. De implementatie daarvan is momenteel in volle gang. Al het materieel en het complete wagenpark zijn inmiddels voorzien van nieuwe signing, de komende maanden krijgen alle locaties ook deze nieuwe uitstraling. 


  • 12-01-2016::C-twee verzorgt introductie unieke Citybeacon

    Eindhoven krijgt in 2016 de wereldprimeur van hightech en state-of-the-art stadsbakens, Citybeacons genaamd.  Dit is een revolutionair, multifunctioneel en interactief informatiesysteem voor steden. C-twee heeft in eerste instantie een aantal communicatiemiddelen verzorgd waarmee Citybeacon zich ook bij andere steden kan gaan presenteren. Op dit moment wordt er door C-twee gewerkt aan de ontwikkeling van een uitgebreidere introductiecampagne.


  • 12-01-2016::C-twee brengt GLOW jubileumboek met 3D-cover uit

    Afgelopen november vond in Eindhoven voor de 10e keer het internationale lichtfestival GLOW plaats. C-twee is al vanaf het begin zeer nauw betrokken bij dit unieke festival dat uitgegroeid is tot een event van formaat met maar liefst 750.000 bezoekers per jaar. Net als bij het eerste lustrum, heeft C-twee ook nu weer een jubileumboek gemaakt. Dit boek geeft in beeld en tekst een prachtig overzicht van alle lichtprojecten van 2011-2015, inclusief nog wat high lights uit de eerste 5 jaar.

    Dit tweede jubileumboek is ook productietechnisch een hoogstandje: de cover is voorzien van een 3D-afbeelding. Met de meegeleverde speciale 3D-bril komt deze afbeelding op een geweldige manier tot leven.


  • 17-03-2015::C-twee maakt release video Hockeyclub Oranje-Rood

    Op zondag 15 maart werd de naam van de nieuwe fusievereniging van de hockeyclubs Oranje Zwart en EMHC bekend gemaakt. De lancering van de naam Hockeyclub Oranje-Rood en het bijbehorende logo vonden plaats door middel van een prachtige release video. C-twee tekende voor de gehele productie. Klik hier voor de korte film die via social media binnen een dag al ruim 12.000 keer bekeken werd!


  • 15-03-2015::Nieuwe visuele identiteit voor nieuwe hockeyclub

    Met ingang van juli 2016 fuseren de Eindhovense hockeyclubs Oranje Zwart en EMHC. Twee hockeyclubs met een grote historie. C-twee werd gevraagd mee te denken over een nieuwe naam en aan de hand daarvan een eigentijdse visuele identiteit te ontwikkelen. Op zondag 15 maart jl. werden de nieuwe naam en het bijbehorende logo in het bijzijn van leden van de beide verenigingen en diverse media groots gepresenteerd. Diezelfde dag gingen tevens ook de nieuwe site, facebookpagina en app live.


  • 13-01-2015::Rasenberg Infra kiest voor C-twee

    Het nieuwe jaar is goed begonnen voor C-twee: Rasenberg Infra, onderdeel van Strukton, gaat met ingang van 2015 gebruik maken van de creatieve expertise van C-twee. Om te beginnen zal het huidige logo aan een moderniseringsslag onderworpen worden en wordt er een treffende pay-off geïntroduceerd. Daarnaast heeft Rasenberg Infra C-twee betrokken bij de inhoud en vormgeving van een van de tenders waarop Rasenberg Infra heeft ingeschreven.


  • 01-12-2014::Ocean Sailing Challenges online

    Een bijzonder product vraagt om een bijzondere site.
    Daarom ontwikkelde C-twee voor Ocean Sailing
    Challenges – exclusief agent voor de Clipper Round
    the World Yacht Race voor Europa – een echte
    belevingssite. Met spectaculaire beelden, filmpjes
    en animaties. Daar word je enthousiast van!
    Check oceansailingchallenges.com

    .


  • 17-11-2014::Glow Eindhoven 2014

    Maar liefst 650.000 bezoekers trokken in november langs
    de lichtkunstobjecten van Glow 2014. Een recordaantal.
    C-twee verzorgde voor dit unieke internationale lichtfestival
    de communicatie in de breedste zin van het woord.
    Van brochures en wandelingenkaarten tot lichtbakken,
    van posters tot uitnodigingen, van advertenties tot on
    the spot signing. Een geweldige klus met een geweldig
    resultaat.
    .


  • 06-11-2014::Annual day CTMM

    4 November was het weer zover: de Annual Day van CTMM. C-twee zorgde er voor dat alle bezoekers voorzien werden van een handig programmaboekje (in de vorm van een
    z-card) in een speciale etui aan een lanyard. Daarnaast werd de locatie voorzien van diverse uitingen met een duidelijke CTMM signatuur.


    .


  • 07-10-2014::Kerstmis kan beginnen!

    Zeker als het aan de X-master Inkoopgroep ligt.
    De jaarlijkse brochures met kerstpakketten en eindejaarsgeschenken zien er weer helemaal top uit.
    C-twee tekende voor 4 versies en was verantwoordelijk
    voor de gehele productie van ontwerp tot aan druk.



    .


  • 10-01-2014::ONE DLL aan kop in zeilrace rond de wereld

    In september ’13 startte de Lage Landen met het zeiljacht ONE DLL voor de 2e keer in de Clipper Round the World Yachtrace. Na 4 etappes (legs) staan zij aan kop in het algemeen klassement. Een topprestatie! Op 12 januari is de vijfde leg van start gegaan. Deze brengt de vloot van Brisbane (Australië) via Singapore naar Qingdao (China). De deelname aan deze race is een onderdeel van het multidisciplinaire communicatieconcept dat C-twee heeft ontwikkeld teneinde een verbinding en eenwording van alle 5.500 DLL-medewerkers worldwide te realiseren. De zeilrace verloopt in 16 etappes en zal in juli’14 in Engeland finishen.


  • 22-10-2013::Nieuwe site CTMM: laagdrempelig en zeer uitgebreid

     Om haar doelgroep nog beter te kunnen informeren, heeft CTMM onlangs een geheel nieuwe site gelanceerd. De site is gericht is op patiënten met een van de meest voorkomende dodelijke en slopende ziekten, zoals kanker, hart- en vaatziekten en neurodegeneratieve ziekten zoals de ziekte van Alzheimer. C-twee tekende niet alleen voor de vormgeving van de nieuwe site maar had een sterk adviserende rol in de menustructuur en navigatiemogelijkheden. Het resultaat is een nieuwe site die zeer gemakkelijk toegankelijk is en patiënten op een duidelijke, uitgebreide manier informeert over de ontwikkelingen in de moleculaire geneeskunde en de mogelijkheden die dat voor hen (op termijn) biedt. 


  • 16-08-2013::Restyling catalogus werpt vruchten af

    Duizenden artikelen, benodigdheden en apparatuur voor de professionele non-food horeca. En dat allemaal in één catalogus verzameld. Een mooie uitdaging om daar een zichzelf verkopend boekwerk van de maken. C-twee ging die uitdaging graag aan en creëerde een prachtige nieuwe catalogus van maar liefst 400 pagina’s! Onze creatieve vertaling bleek de juiste: aan aantal bestellingen stroomde binnen.


  • 08-06-2012::De Lage Landen is trots

    Bijna 11 maanden zijn ze al onderweg: de crew van het zeiljacht 'De Lage Landen embraces the world'. Als deelnemer aan de Clipper 11-12 round the world zeilrace hebben zij hun rondje wereld bijna voltooid. Van 12 tot en met 19 juli is de gehele vloot voor de allerlaatste stopover in Den Helder, de thuishaven van De Lage Landen embraces the world. Negen members van De Lage Landen hebben elk 1 leg meegevaren. Op 22 juli is de finish van de race in Southampton.  En dat De Lage Landen trots is op deze bijzondere prestatie laten ze blijken. C-twee ontwierp een mega-banner voor aan de voorgevel van het hoofdkantoor in Eindhoven.


  • 07-06-2012::C-twee promoot World Environment Day voor De Lage Landen

    Dinsdag 5 juni was het World Environment Day. Voor De Lage Landen reden om hun actie DLL4WWF Challenge nog eens extra onder de aandacht van haar members te brengen. C-twee ontwikkelde een aantal items waar je niet omheen kunt: alle vestigingen van De Lage Landen ontvingen een pakket met daarin statische stickers en mousecovers om hun pand mee aan te kleden. Het blauwe schildpad staat symbool voor de DLL4WWF Challenge. Het hoofdkantoor in Eindhoven werd naast een invasie van de blauwe schildpadden  voorzien van een mega-banner in de hal en spectaculaire liftvloeren. 


  • 05-12-2011::C-twee verzorgt succesvolle introductie FiT System Pro

    Flex-i-Trans,  specialist in flexibele vervoerssystemen, heeft onlangs haar nieuwste ‘uitvinding’ op het gebied van rolstoelvervoer gepresenteerd. C-twee creatieve communicatie was verantwoordelijk voor de totale communicatie rondom deze introductie. C-twee ontwikkelde een verrassend communicatieconcept dat de verschillende doelgroepen van Flex-i-Trans aanspreekt. DIt concept is uitgewerkt in een pakkende advertentiecampagne, productbrochure, stand, beursleaflet en direct mailing. Daarnaast ondersteunde C-twee deze productintroductie met diverse persberichten en een bijzondere uitvoering van de traditionele persinformatie. De reacties op de totale campagne zijn zeer positief en Flex-i-Trans spreekt dan ook van een zeer succesvolle introductie.


  • 02-09-2011::C-twee ontwerpt De Lage Landen boot en teamwear

    Voor De Lage Landen heeft C-twee creatieve communicatie een uniek parapluconcept bedacht om alle activiteiten die in het kader van een meerjarig intern veranderings- c.q. mindsettingtraject te communiceren. In hun ‘journey to become one’ is De Lage Landen sponsor – en deelnemer – geworden van de Clipper round the world race, een zeilrace rond de wereld met 10 gelijke boten, bemand door ‘gewone’ mensen van over de gehele wereld. Op de boot van De Lage Landen vaart elke etappe 1 medewerker van het bedrijf mee als ambassadeur. C-twee heeft deze boot een geheel eigen ‘gezicht’ gegeven door een bijzonder design te ontwikkelen. Daarbij wordt de gehele crew gekleed door De Lage Landen in eigen, herkenbare teamwear. Ontworpen door C-twee creatieve communicatie. Bovendien is C-twee verantwoordelijk voor het totale projectmanagement met betrekking tot de deelname van De Lage Landen aan de Clipper round the world race.


  • 23-06-2011::C-twee geeft Erasmus College een nieuwe look & feel

    Samen zorgen we dat je slaagt! Dat is de nieuwe campagne van het Erasmus College met vestigingen in Eindhoven en Maastricht. C-twee creatieve communicatie ontwikkelde een geheel nieuw communicatieconcept dat gericht is op potentiële studenten van de particuliere school voor Mavo, Havo en VWO (regulier en versneld). Het thema van de campagne is ‘100% resultaat’  en is gekoppeld aan specifieke karaktereigenschappen van 5 studenten die nodig zijn voor het behalen van een diploma. Het zijn dezelfde eigenschappen die de 5 studenten inzetten bij hun hobby, sport of carrière. Dit thema is ook vertaald naar de organisatie: 100% aandacht, persoonlijk, coaching, professioneel e.d. De campagne is uitgewerkt in mupi’s, advertenties, brochures en een website.


  • 08-11-2010::C-twee creatieve communicatie geeft GLOW Jubileumboek uit

    In samenwerking met drukkerij Snep geeft C-twee creatieve communicatie in eigen beheer het GLOW Jubileumboek uit. Dit 228 pagina’s tellende boek is schitterend vormgegeven en geeft een overzicht van alle 100 projecten die in de afgelopen 5 jaar in het kader van het GLOW lichtfestival in Eindhoven gepresenteerd zijn. Naast ruim 250 prachtige foto’s bevat het boek tekst en uitleg over de projecten, de kunstenaars, de locaties en de diverse thema’s van de 5 edities. Ook de editie van 2010 is in het boek opgenomen. Verkrijgbaar bij Selexyz Eindhoven. Verschijningsdatum: 1 december 2010.


  • 08-11-2010::C-twee creatieve communicatie wint pitch De Lage Landen

    C-twee creatieve communicatie mag sinds deze maand De Lage Landen- Partners in Finance tot haar opdrachtgevers rekenen. Na een zeer uitgebreide pitch waaraan drie bureaus deelnamen, is unaniem gekozen voor het concept dat C-twee creatieve communicatie heeft ontwikkeld. De eerste opdracht betreft een wereldwijde interne campagne ter ondersteuning van een veranderingsproces dat de komende drie jaar binnen De Lage Landen zal plaatsvinden.


  • 09-09-2010::Het Glazen Huis van 3FM Serious Request.

    C-twee creatieve communicatie is door CityDynamiek Eindhoven gevraagd om de lokale marketing te verzorgen rondom Het Glazen Huis. Naast de informatieve - en actiematige websites van 3FM en Het Rode Kruis zal C-twee creatieve communicatie verantwoordelijk zijn voor het opzetten van de "ik kom zelf in actie" website voor Eindhoven. C-twee creatieve communicatie is tevens gevraagd een cross mediale marketingmix voor de lokale acties en donaties voor het Glazen Huis op te stellen. Hierdoor is C-twee creatieve communicatie officieel partner van 3FM serious request en het Rode Kruis geworden.


  • 13-04-2010::Internetmarketing als uitbreiding servicepakket

    Met ingang van 1 maart 2010 is C-twee official partner van Nederlands grootste internetmarketingbureau Tribal. Internetmarketing is hét sleutelwoord voor de toekomst, maar voor velen nog een onbekend terrein. Deze samenwerking stelt ons in staat onze cliënten optimaal te adviseren en te begeleiden in de marketing van hun sites zodat deze een maximaal rendement opleveren. Met het binnenhalen van deze expertise optimaliseren wij onze crossmediale marketing benadering voor onze cliënten.


  • 04-03-2010::Een nieuw gezicht

    Hurks Beton uit Veldhoven heeft C-twee onlangs gevraagd het personeelsblad BetonPraat, dat al enkele jaren door ons verzorgd wordt, een nieuw gezicht te geven. Hip, eigentijds, kleurrijk en overzichtelijk zijn daarbij de keywords. Het blauw/groene ontwerp dat vele jaren dienst heeft gedaan - en ook uit de studio van C-twee kwam - zal vanaf april 2010 verleden tijd zijn. Wij houden u van het eindresultaat op de hoogte!


  • 04-03-2010::PremiĆ©re

    Het voorjaarsmagazine van Veltec is uit! Maar liefst 228 pagina’s dik en boordevol product- en lifestyleinformatie over alles wat met de (semi-) professionele fietssport te maken heeft.  C-twee tekende voor de totale productie: ontwerp, fotografie, opmaak en druk. De oplage van 50.000 exemplaren zal weer gretig aftrek vinden!



  • 04-03-2010::C-twee verhuisd!

    Verrassend, fris, eigentijds, creatief, volledig geoutilleerd. Zomaar een paar woorden om het nieuwe pand van C-twee creatieve communicatie te beschrijven. Vanaf 1 februari 2010 zijn wij gevestigd aan de Argonautenlaan 9b in Eindhoven. In een pand dat perfect aansluit bij wie wij zijn en waar onze ambities alle ruimte krijgen om zich te ontwikkelen.


Recent

C-twee in actie voor Kiosk Alive
lees meer

Recordaantal bezoekers voor Muziek op de Dommel 2017
lees meer

Oranje-Rood TV: een grote hit
lees meer